Testaaaar =P

Heey Alla.... Haha nu har jag hittat hit.... Sitter här lite medans Julia sitter i bäbisittern och kolla lite på tv...
Idag blirre till att åka hem till mamma och alla dom, och gå en runda, med lillplutten och alla dom andra...  Hemma sen igen får jag väl ta tag lite i städningen igen och tvätta klart all tvätt, då älskling jobba i morron och behöver alla sina jobbarkläder... =P
Neehj usch asså jag kommer verkligen inte på ngt mer att skriva just nu... haha kommer väl mer senare i så fall... :P

Hej då så länge...







Uppdaterar lite ... xD

Nyss hemkommen från Bella och stefan.. :D var trevligt och skojj kväll i dag dårrå.. =D var även hos mamma i fm, och hälsade på mina söta syskon :)  haha nehj nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, utan ska äta lite, sen sova..... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0