Fredaaagsmyys.. :P

Äntligen Fredaaaag... =D bara massa myys.... men först massa städa....

Äntligen har bby och lillan blivit friska från magsjukan... jag har inte fått den ännu så tror jag slipper den, annars borde jga ha fått det för länge sen... =P usch.. Idag blir det Städa för heela slanten... så det blir lite fint...

Just nu sitter jag och kolla tvn lillan ligger i mitt knä och sover... så fort bby kommer upp blir det börja städa... =D   och hoppas jga blir klar i dag... haha...
Lillebror Micke kankse kommer upp i dag med, om lilla pappa vill köra hit han..

Usch jag kommer inte på mer att skriva... =P haha får väl uppdatera lite sen i så fall... haha.....


Föresten måste ni folket sno mina bilder ?? Kan ni inte fråga om ni kan få dom i stället ?? !!
mammas lilla älskling... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0