Glad Dag.. =D

Söndag igen i dag då... =P  Kallsing har sovit här sen i går... Lillebror Micke sen i fredags... Hmm mina syskon slåss om vem som ska sova här.. haha..

Helgen har gått otroligt snabbt...  snart ska vi köra hem lillebror till torup, och leka lite med Lukas, hampe lovade honom det i går när dom pratade i telefånen... så det blir väl lite där nere så jag kan fixxa lite med mina mammadagar ..


Lyckades även övertala bby till att köpa Bellas Husdjur.. :D och han gick med på,  det haha....  så nu har jag typ offrat mitt liv för att jag skulle få köpa dom så x) men men jag fick ju dom haha...

nehj jag måste gå och diska... haha men uppdaterar säkert sen.. :D

mammas gullunge,. :d




tröttiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0