Tisdag igen. .

Hej alla.... som vanligt fastnar man vid datan när man egentligen sk göra allt annat...=P Just nu är älsklingen nere på arbetsförmedlingen, jag och lillan är hemma... hon hoppar i hoppe gungan.. :D tycker hon är jätte skojj.. =) egenteligen ska jag städa och fixxa tvätten.. jhaha.. så fort pappan är klar på Ams så ska vi ner och möta han, och gå in på bibblan och hämta en bok julia tydligen har fått där... sen blir det handla lite smått... sen hem och baaara städa för då har jag ju älsk till hjälp med då det går mycket fortaree.. .haha

få se kanske kommer upp lite kort sen på lillan... haha... om jag orkar, nehj nu måste jag ta hand om lite här hemma innan bby ringer.. =) hörs sen alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0