:D Hej hopppp

Hej alla...

var ett väldigt bra tag sen nu.. men har lixom inte riktigt något vettigt att skriva här ju... haha.... :P men men.... kan väl skriva lite... på Söndag har vi Dopet för lillan... ska bli skojj, Dock är lillan just nu dunder förkylt... så känner att Det inte riktigt är någon som får hålla i henne.. känns lite elakt mot henne....  Så i morron ska vi träffa prästen och prata eller vad man gör.. :P haha....  nehj nu måste jag ta min lilla skrikiga dotter... :P haha...


Puss och kraaaaaam



Mina underbara Älsklingar.... finns inget i världen som jag älskar så mycket...

Kommentarer
Postat av: Sara Grönberg

Har nu lagt till din blogg :) Får inte gå för långt mellan uppdateringarna ;)

2011-01-20 @ 17:15:37
URL: http://saragronberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0