Tisdagen...

 
gomidda.. :P ännu en dag med lite kyla ute, och man kan med gott samvete vara inne...är inte så duktig på de här med att blogga.. meen de kommer väl någon gång.. 
 
Julia sitter och kolla på tv, ja ska försöka plugga igen snart, väntar på att mannen min ska komma upp för att sen åka och jobba ännu en natt, sista natten i dag sen tagga vi ledigt en vecka... Lördag blir det high chapparall med familjen... <3
 
ja va har hänt egenteligen, vi har flyttat ännu en gång, massa skit kvar att packa upp, allt är en enda röra som vanligt...   Idag blir de att förutom plugga försöka ta tag i röran och få i ordning någonstans, enda rena rummet i hela placet är toan.. ;) hahha
 
 
Får väl se om det blir fler inlägg i dag eller på länge ha ha ha.... är som sagt väälidigt dålig på det här.. 
 
Får blir en bild på mina favoriter som lyser upp min vardag.. <3 Älskar er mina finaste <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0